2016. február 29., hétfő

Új bőrönd szíj, szorító, jelölő - Jelenlegi ára: 790 Ft

Kedves érdeklődő! Köszönöm a látogatást! Érdemes visszanézni hozzám, mert folyamatosan töltöm fel a termékeimet. Ehhez célszerű, ha rákattintasz a nevem mellett található i+ jelre, és megnézed a bemutatkozó oldalamat, ugyanitt be tudod jelölni, hogy értesítést kérsz az újonnan feltöltött termékeimről. Több évet éltem külföldön, onnan hazatérve, most feleslegessé vált, vagy méret problémás saját dolgainkat árulom!
Termék leírása:
Vadi új, praktikus bőrönd szorító, jelölő
Az aukciót szívesen lezárom előbb!
Info:  
Mivel én is szoktam online vásárolni, pontosan tudom milyen rossz érzés, ha csalódik az ember a megvásárolt termékben. Éppen ezért, ha valamilyen hibát találok, azt jelzem, fotózom, viszont én is emberből vagyok, előfordulhat, hogy valamit nem veszek észre. Ebben az esetben, ne az értékelésben beszéljük meg a dolgot, hanem kommunik! áljunk, amennyiben hibáztam, törekszem a megoldásra, ez látszik talán az értékeléseimből is.

Jelenlegi ára: 790 Ft
Az aukció vége: 2016-03-21 06:51 . Új bőrönd szíj, szorító, jelölő - Jelenlegi ára: 790 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése