2016. november 6., vasárnap

Ben fiús falimatrica! - Jelenlegi ára: 650 Ft

Ben fiús falimatrica!
Leirás:
Annak idején szerintem hörcsög módjára vettük a jópofa falimatricákat, ajándéknak is szántuk, de igy is maradt egy pár amit már nem rakunk fel és már nem akarom itt tárolni se.
Az iv mérete: 32*31 cm
Méretek: Ben méretek: 29-23-14-9cm
Könnyen tisztitható!
Nézz körül az albumomban, mert töltöttem még fel ruhákat, kiegészitőket, amiket találtam itthon és soha nem használtunk, viszont nem akarom már, hogy a helyet foglalják, hátha te meg pont ezt keresed!
Postázás előre utalással történik!
Posta ajánlva vagy csomagként, Dpd csomagként, Foxpost, Webox, illetve személyes átvételel lehet átvenni.
Postánál, csak kb. -i árat irtam, ha esetleg igy szeretnéd akkor mindenképp irj elötte a pontos mérések miatt. A többi csomag feladási módnak az árát a mai árak szerint irtam be, ha esetleg változás lenne azt kérlek vedd figyelemb e.

Jelenlegi ára: 650 Ft
Az aukció vége: 2016-11-26 14:58 . Ben fiús falimatrica! - Jelenlegi ára: 650 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése