2018. november 22., csütörtök

Nu Skin Galvanic Spa System™ II - Jelenlegi ára: 70 000 Ft

Eladó teljesen új készülék és 4 csomag kezelő gél. ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II Bemutatjuk az ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II-t: Programozható készülék, szabadalmazott önszabályozó galvánárammal és cserélhető kezelőfejekkel arcra, fejre és testre. A nagyobb, világosabb kijelző, intuitív felhasználás és továbbfejlesztett ergonómia könnyű és hatékony otthoni kozmetikai kezelést eredményez! Az ageLOC® arckezelőfejnek köszönhetően, a Nu Skin Galvanic Spa System™ ageLOC® kezelő arcgéleit alkalmazva az új rendszer akár ötször annyi ageLOC® összetevőt juttat bőrébe, mint a korábbi készülék! Nu Skin Galvanic Spa System™ Facial Gels with ageLOC® (Kezelő arcgélek ageLOC® -kal) 4 db Amikor arcbőre fáradt és megviselt a stressztől, csak egy kozmetikai kezelés nyújthat megfelelő felfrissülést, de kinek van erre ideje? Ez az exkluzív, szabadalmazott technológia otthonába hozza a kozmetikai kezeléseket az ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II készülék és a speciálisan erre a célra kialakított gélek segítségével! Az Előkezelő Gél eltávolítja a szennyeződéseket, hogy pórusai levegőhöz jussanak, előkészítve bőrét a Kezelő Arcgélekkel történő kezelésre. Az újonnan kialakított Kezelő Arcgélek a korábbi gélek összes jótékony tulajdonságával rendelkeznek, és emellett ageLOC® technológiával működnek. Ez az összetevők egy új, szabadalmazott keveréke, amely a forrásuknál lassítja le az öregedés jeleinek megjelenését. Azonnal látható eredmény, hosszan tartó jótékony hatásokkal! a készülék eredeti és a szérum ára : 180 000-

Jelenlegi ára: 70 000 Ft
Az aukció vége: 2018-12-12 19:08 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése