2019. május 7., kedd

Triggerbox Mini Bluetooth Speaker hangszóró és photo shutter - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Eladó áron alul egy új Triggerbox márkájú Mini Bluetooth hangszóró. Ajándékba kaptam a svájci repülőtéren egy vásárlásom mellé. Nem használtam soha, bontatlan állapotban keresi azt aki örömmel birtokolná. 1 hónap garanciát is vállalok rá.
Állitólag mérete ellenére egészen jól szól és van valamilyen shutter funkciója is, amiről én sokat nem tudok mondani, mivel nem követem túlzottan a modern technológiákat, de hátha valakinek fontos.
Átvehető Budapesten, de persze postázom is.
Az első két kép illusztráció, a második kettőt viszont én fotóztam a leütés esetén átadásra kerülő termékről.
USB kábel nincs hozzá, de bármilyen microusb-vel tölthető.
A termék megtekinthető ezen a honlapon:
https: //zogi. biz/en/product/triggerbox/
Illetve néhány adat róla angolul:
COLOR black
SIZE 43 x Ø 36, 8 mm
FINISHING SIZE 25 x 20 mm
MATERIAL Aluminium
BATTERY Li-Ion 300 mAh / 3, 7 V / 1, 11 Wh
POWER OUTPUT 2, 5 W
CERTIFICATES EMC, RoHS, RED
CUSTOM-TARIF-NUMBER 85182100900
WEIGHT 0, 047
PACKAGING UNIT 40
PACKAGING SIZE 330 x 145 x 330 mm

Jelenlegi ára: 2 500 Ft
Az aukció vége: 2019-05-11 11:30 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése