2020. május 23., szombat

Jurij Olesa: A Három Kövér - Jelenlegi ára: 300 Ft


Szuok és Tutti, testvérek vagytok. Mikor négyévesek lettetek, a Három Kövér gárdistái elraboltak a szülõ i házból. Én Tub vagyok, a tudós. A palotába vittek, megmutatták a kis Szuokot és Tuttit. – Látod ezt a kislányt? – kérdezte a Három Kövér. – Csinálj egy babát, mely hajszállal sem különbözik ettõ l a lánytól. – Nem tudtam, mire kell, megcsináltam. A babának úgy kellett nõ nie, mint egy eleven lánynak. Ha Szuok betölti az öt évet, a baba töltse be szintén. Ha Szuok felnõ, szép és szomorú lány lesz, a baba ugyanolyan legyen. Megcsináltam a babát. Akkor elválasztottak benneteket. Tutti a palotában maradt a babával. Szuokot odaadták egy vándorcirkusznak, cserébe egy különleges, vörös szakállú papagájért. Aztán a Három Kövér megparancsolta: Vedd ki a fiú szívét, és csinálj neki acélszívet!
Eredeti cím: Tri Tolstáka
Könyv: Jurij Olesa: A három kövér
Kiadó: Magvető
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 1963
Oldalszám: 118
Fordította: Magos László
Illusztrálta: Réber László
A másik példány könyvtári és a gerinc borítója kissé megszakadt.


Jelenlegi ára: 300 Ft
Az aukció vége: 2020-05-24 05:57 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése