2021. június 20., vasárnap

Albatrosz könyvek sorozat: Stanley Ellin: A Nicholas utcai ház kulcsa - Jelenlegi ára: 200 Ft


– Figyeljen ide! – suttogtam. – Figyeljen rám! – és folyton csak az járt az eszemben, hogy el kell húznom attól az ajtótól, beljebb, hogy mások meg ne hallják. Így huzakodtam vele egy darabig, az egyik kezem a csuklóján, a másikkal pedig átfogtam a nyakát, és betapasztottam a száját, amikor hirtelen éreztem, hogy a teste elerőtlenedik. Az első percben mereven nekem dőlt, de a következő pillanatban már összecsuklott, és úgy esett a földre, mint egy rongybaba. Én csak hagytam, hogy kicsússzon a kezemből, és néztem, ahogy a földön ültében lassan előrebukik, mint aki alszik, és fejjel lefelé végigzuhan a pincelépcsőn.
Eredeti cím: The key to Nicholas Street
Könyv: Stanley Ellin: A Nicholas utcai ház kulcsa
Kiadó: Magvető
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 1980
Oldalszám: 256
ISBN: 9632712455
Fordította: Bencsik Júlia
A harmadik példány borítója a gerinc széleinél szakadozott, belül két rész elvált a gerinc ragasztásától.


Jelenlegi ára: 200 Ft
Az aukció vége: 2021-06-21 01:34 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése