2015. október 28., szerda

Evans moletti tunika felső 48-as - Jelenlegi ára: 1 Ft

MINŐSSÉGET MEGFIZETHETŐ ÁRON !!!!
A pontos méretei felől érdeklődj. A terméket máshol is hirdetem!!!!! ! ÉRDEKLŐDJ!!!!
FONTOS ISNFORMÁCIÓK LENTEBB, KÉRLEK OLVASD VÉGIG!!!!
Folyamatos termékfeltöltés, mindig megújjuló árukészlettel: ))
Minden megvásárólt árúról számlát adok!
Kiváló minőségű utcai, munkahelyi, iskola, óvodai viseletre alkalmas ruhákat, cipőket kínálok eladásra.
Minden termékem, folt és szakadás mentes. Alapos átvizsgálás után hirdetem csak meg: ))
Kérdésekre szívesen válaszolok, de ha nem kapsz azonnal választ ne ijedj meg, csupán nem vagyok mindig gépközelben.
Fizetésre 5 munkanap áll a sikeres licitáló számára, ha ez idő alatt nem rendezi a fizetés, a terméket minden előzetes értesités nélkül újra meghirdetem és az értékelés negatív lesz.
Postaköltség nem pontos, azt mindig csomagolás után tudom megmondani: ))A TERMÉKEKET MÁSHOL IS HIRDETEM, EZÉRT LICITÁLÁS ELŐTT MINDENKÉPPEN ÉRDEKLŐDJ A MEGLÉTE FELŐL!!!!

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2015-11-18 08:32 . Evans moletti tunika felső 48-as - Jelenlegi ára: 1 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése